PERSONDATAPOLITIK
MELLERUP EFTERSKOLE

Hos Mellerup Efterskole mener vi, at anony­mitet er en grundlæggende menneskeret.

Mellerup Efterskole respekterer fuldt ud alle ønsker om hemmeligholdelse af personoplysninger, som du giver på hjemmesiden. Desuden er vi opmærksomme på behovet for hensigtsmæssig beskyttelse og forsvarlig behandling af dine personlige oplysninger.

Ved at benytte mellerupefterskole.dk accepterer du, at vi behandler dine personoplysninger i henhold til nedenstående persondatapolitik.

Personoplysninger

Personoplysninger dækker alle oplysninger, der kan bruges til at identificere en person, herunder, men ikke begrænset til, for- og efternavn, alder, køn, privatadresse eller anden fysisk adresse, e-mailadresse eller andre kontaktoplysninger, uanset om de vedrører vedkommendes private bopæl eller arbejdsplads.

Hvilke personoplysninger indsamler og behandler Mellerup Efterskole?

Som hovedregel kan du gå ind på vores hjemmeside uden at fortælle os, hvem du er eller afgive personoplysninger om dig selv. Mellerupefterskole.dk har dog brug for visse personoplysninger for at kunne give dig relevante informationer. Eksempelvis har vi behov for dit navn og kontaktoplysninger når du tilmelder dig.

Hvornår indsamler og behandler Mellerup Efterskole oplysninger om dig og til hvilke formål?

Mellerupefterskole.dk indsamler kun de personoplysninger, der er nødvendige for at levere den ydelse, du efterspørger.

Hvem videregiver Mellerup Efterskole personoplysninger til?

Personoplysninger afgivet på Mellerupefterskole.dk/bestil-brochure/ og Mellerupefterskole.dk/besoeg-skolen/ vil alene blive delt med:

• Udvalgte og betroede tredjemænd
  • Leverandører og samarbejdspartnere, som kan handle på vores vegne.

Mellerupefterskole.dk bruger Google Analytics

For at kunne videreudvikle og forbedre Mellerupefterskole.dk fører vi statistik over, hvordan du bruger hjemmesiden. Statistikken anvendes udelukkende i opsummeret form, f.eks. til at se hvilke sider og browsere, du bruger mest.

Google Analytics kan også videregive informationerne til tredjepart, hvor loven kræver dette, eller til tredjepart, som udfører opgaver for dem. Privatlivsvilkårene for Google Analytics accepteres ved besøg på Mellerupefterskole.dk og fremgår af http://www.google.com/privacy.html mv.

Bortset fra i ovenstående tilfælde, videregiver Mellerup Efterskole ikke data om din brug af tjenesterne på Mellerupefterskole.dk

Hvor lagres dine personoplysninger?

Personoplysningerne lagres udelukkende på servere i Danmark. Nogle personoplysninger administreres af en tredjemand (databehandler), som opbevarer og behandler personoplysninger på Mellerup Efterskoles vegne i henhold til denne privatlivspolitik, samt den gældende lovgivning om beskyttelse af persondata, herunder at alle personoplysninger skal lagres på servere i Danmark.

Andre rettigheder

Du har ret til at få dine personoplysninger berigtiget, slettet eller få begrænset brugen af disse, f.eks. hvis du mener, at de personoplysninger, som Mellerup Efterskole behandler, er urigtige eller vildledende.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod, at vi behandler oplysninger om dig. Hvis din indsigelse er berettiget, vil Mellerup Efterskole ikke længere behandle dine personoplysninger.

Mellerup Fri og Efterskole

Almisbakken 19, 8930 Randers NØ, Mellerup