SKOLENS PROFIL
MELLERUP EFTERSKOLE

Mellerup Efterskole ligger i den smukke natur ved Randers Fjord midt mellem Aarhus og Aalborg. Skolen har plads til 110 elever fordelt på 9. og 10. klasse.

På Mellerup Efterskole har vi ambitioner for læring – vi udvikler os sammen, både personligt, socialt og fagligt. Vi ønsker at klæde dig bedst muligt på tid den fremtid, der venter dig – både personligt og professionelt. Derfor træner du både færdigheder, vedholdenhed og kreativitet, dine evne til at eksperimentere og samarbejde – og meget vigtigt – så styrker du dine kompetencer og dit mod til at realisere dine idéer og føre dine drømme ud i livet – til glæde for både dig selv og andre.

På Mellerup Efterskole spiller musikken en stor rolle og vi arbejder målrettet med at udvikle dine færdigheder, din forståelse og din kreativitet i musikken. Vi udfordrer alle – så du er velkommen – uanset erfaring og niveau. Sammen med musikken har fortælling, medborgerskab, bevægelse, kreativitet og oplevelser i naturen en vigtig plads i hverdagen.

På Mellerup Efterskole bidrager vi alle til at skabe en tryg hverdag, et godt læringsmiljø – og et fantastisk fællesskab. Vi glæder os til at se dig på Mellerup Efterskole.