PROFILER
MUSIK, BEVÆGELSE OG KREATIVITET

Musikken spiller en central rolle på Mellerup Efterskole. Vi synger og spiller masser af musik både i Gadeorkesteret, på sammenspilshold, i fritidsbands og på mange forskellige musikvalghold. Vi tager på turnéer og oplever musik og kultur på rejser i ind- og udland. Vi udfordrer alle – uanset erfaring og niveau.

Sammen med musikken har bevægelse og kreativitet en vigtig plads i hverdagen. Vi laver teater- og filmproduktioner og andre kreative workshops, hvor vi  kombinerer kroppens sprog og musikkens stemninger og virkemidler til at dramatisere og fortælle en historie til publikum.

På Mellerup Efterskole får du både færdigheder og erfaringer, der giver dig lyst til og mod på, at udtrykke din kreativitet individuelt og sammen med dine kammerater om kreative projekter og produktioner.