Gammel Elevdag

Gammel Elevdag på Kristi himmelfartsdag d. 16. maj

Den 16. Maj inviterer Mellerup Efterskoles elevforening til Gammel elevdag.

Traditionen tro, kommer dagen til at indeholde jubilarfrokost, den årlige generalforsamling, gymnastik- og musikopvisning fremført af de nuværende elever, samt fotografering af de fremmødte årgange. Køkkenet vil sørge for kaffe, kage og aftensmad.

Læs mere på Elevforeningens facebookside: “Mellerup Efterskole alle årgange” https://www.facebook.com/events/424049551110854/

Bestyrelsen går desuden på valg. Der vælges ny formand, kasserer + suppleanter. Tænk over om det kunne være noget for dig, så valget går hurtigt og smertefrit på generalforsamlingen. Kontakt eventuelt  Aleksandra Aia og hør lidt om bestyrelsesarbejdet.

Program for dagen:
12:00 – Jubilarankomst
12:30 – Jubilarfrokost – Kun for jubilæumsårgangene
14:30 – Ankomst for øvrige årgange
15:00 –  Velkomst i gymnastiksalen – Velkomst fra skolen og elevforeningen samt generalforsamling i ny sal
15:30 – Kaffe, kage og værelsesbesøg
16:00 – Årgangsfotografering ved uret (værelsesbesøg fortsætter)
16:45 – Kor- og gymnastikopvisning – Det nuværende elevhold opviser
18:15 – Aftensmad