TEATERKONCERT 2015 – A QUESTION OF TIME

Teaterkoncert 2015 på Mellerup Efterskole 27. og 28. oktober kl. 19.30 i Store Sal

a question of time

En spændende og dramatisk historie baseret på musik og tekster fra det engelske band Depeche Mode. Elevernes helt egen opsætning.

Tirsdag d. 27. oktober kl. 19.30 viser vi forestillingen for elevernes bedsteforældre, venner, veninder og bekendte, gamle elever, interesserede kommende elever, borgere i Mellerup by og omegn…og andre interesserede. Det er vores generalprøveaften.

Onsdag d. 28. oktober kl. 10.30 viser vi forestillingen for vores egen friskole og andre friskoler, som vi har inviteret. Borgere fra Mellerup By og omegn er meget velkomne. Der er også plads til alle jer vi ikke har tænkt på endnu.

Onsdag d. 28. oktober kl. 19.30 viser vi forestillingen for elevernes forældre og søskende.