TEATERKONCERT 2016 – CHANGES

David BowieI år er Mellerup Efterskoles teaterkoncert skabt på baggrund af sange af David Bowie.

Eleverne fortolker ti sange; dramatisk, musikalsk og i bevægelse.

Forestillingen skabes på én uge, hvor elevernes eneste forlæg har været sangene og nogle få stikord til drama/danseholdene og genrer til den musikalske fortolkning.

Vi tror, det er i David Bowies ånd, når vi præsenterer en forestilling som tematiserer identitet og køn, og vi kan love det bliver sjovt, spændende og rørende når eleverne udfordrer de spørgsmål.

Koncerten vises i Store Sal:

Tirsdag d. 1. november kl. 19.30 viser vi forestillingen for elevernes bedsteforældre, venner, veninder og bekendte, gamle elever, interesserede kommende elever, borgere i Mellerup by og omegn…og andre interesserede.

Onsdag d. 2. november kl. 10.30: viser vi forestillingen for vores egen friskole og andre friskoler, som vi har inviteret. Borgere fra Mellerup By og omegn er meget velkomne. Der er også plads til alle jer vi ikke har tænkt på endnu.

Onsdag d. 2. november kl. 19.30: viser vi forestillingen for elevernes forældre og søskende.